lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar, biraz fazla zaman geçmiş Video rastgele bir video gibi mi yoksa isim vs belirtiyorlar mı videoda
İsim okuyorlar. Hayvanın başında isminizin yazdığı tabela oluyor veya ellerinde kağıtla okuyorlar. Yanlız ben 4 adet yolluyorum sistemlerinde 1 tane numara kayıtlı olduğu için 1 tane video geliyor. ( en üstte hangisi varsa) Böyle çok gönderip güven sorunu varsa her bağış için farklı numara eklemeniz lazım.