Konu
Bu Modeli Tavsiye Etmiyorum
09-05-2025, 01:08:38
#8
hzferhat
goktugpek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 senedir mi 11 kullanıyorum hiçbirini yaşamadım Mİ diye sanırım Redmiler mi böyle acaba
Redmiler de her zaman eski ıslemciler vs kullanılıyor o yüzden kötü