goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 senedir mi 11 kullanıyorum hiçbirini yaşamadım Mİ diye sanırım Redmiler mi böyle acaba
Redmiler de her zaman eski ıslemciler vs kullanılıyor o yüzden kötü