Neden yazdığım şeyi tartışma konusuna çekiyorsunuz? Sizinle muhatap olmak zorunda mıyım? Arkadaş öneride bulunun denilmiş ona istinaden arkadaşa düşündüklerimi ilettim. Banane sizin ne düşündüğünüz ? Beni bu şekilde gereksiz alıntılayıp rahatsız etmeyin
bir şey yazıyorsan alıntı edilmeyi kabul etmiş olursun. Sabaha kadar alıntılıycam seni forumun sistemini anlarsın