Benim tavsiyem başlamayın hocam

. Şaka bir yana hocam çok paranın çok sorumluluğu vardır. Sürekli al- sat yapmaktan kaçının. Çok fazla paranızı riske atmayın. Paranızı biömenizi tavsiye ederim. Aktif olarak kripto kullanıcısı olarak çok fazla coinim yok ama proje odaklı yaklaşıyorum. Demek istediğim başlangıç terimleri en yakın zamanda öğrenin ve projeleri araştırmaya başlayın. Hiçbir fenomenin , arkadaşın şu coini aldım sende al tavsiyesini dinlemeyin. Siz kendi araştırmanızı yapın. Ama benim tavsiyem hiçbir zaman al-sat ve trade olmamıştır. Proje bazlı gidin projeyi erken keşfedin bu sayede belli başlı işlemlerin size getirisi al-sattan daha fazla getireceğini düşünüyorum. Ek olarak sinyal paylaşımları yapan özel (ücretli) gruplardan kaçın. Genel olarak bunlar sizin paranızı almaya çalışan kişiler olacaktır. Takip etmek istediğiniz projenin Resmi X hesabını ve Dc gruplarında aktif olursanız ne yapacağınızı az çok bilirsiniz. Sağlıcakla kalın. Paranızı kimseye kaptırmayın.