Tolunay sonrasında karalama kampanyası olarak görüyorum ben. Binlerce site var koskoca Ahmet bilmiyor mu aracı olduğunu yada toplam sipariş miktarının o rakam olduğunu. Garip mevzular yarın demek ki Ahmet R10'u görse neler der neler.