Basit hayaller, basit hayatlar, gevşek bir toplum. Çarşıda hırsızıma dokunma diye stand açan bir grup gördüm. Bence hak ettiğimizden iyi yaşıyoruz. Bu kadar refah bu ülke insanına fazla değil çok fazla...
Biz de ne adamlar gördük yakışıklı değil bu adam diye cumhurbaşkanı beğenmeyen tipleride gördük sen takılma bu olaylara