Basit hayaller, basit hayatlar, gevşek bir toplum. Çarşıda hırsızıma dokunma diye stand açan bir grup gördüm. Bence hak ettiğimizden iyi yaşıyoruz. Bu kadar refah bu ülke insanına fazla değil çok fazla...