Evet, açgözlülük ve firsatçılığımız yüzünden bir cok seyi suistimal ediyoruz. Her ülkede vardir ama bizim ülkemizde sayisi fazla maalesef. Tabi bu yasam kosullari, ekonomi gibi faktorlere bagli.