Sitemi ilk kurduğumda arkaplanı şeffaf olan bir fav icon kullanmıştım fakat google aramalara düşmeye başladıkça bu faviconun kötü göründüğünü farkettim ve 2 hafta önce arkaplanlı favicon yükledim siteme.
Fakat bir türlü yeni favicon aktif olmadı.
Acaba yanlış mı yaptım?
Yoksa daha zamanı mı var düzelmesi için?
Yazılar index alıyor hızlıca ama bu düzelmiyor mesela, çerezleri temizlesemde olmuyor.
Bu şu an ki, yüklediğim ve aktif olmasını beklediğim ise aşağıda ki görsel;