Bende kısmen aynı fikirdeyim bukadar güzel bir ülkeyiz herşeyin en iyisini hakeden bir ülkeyiz ama insanlarımız öyle bir zihniyete sahip ki kimsenin birbirine saygısı yok, açık kapı görülmesin herkes oraya saldırır 3-5 kuruş için

en basit örneği neden insanlar dolandırılıyor 50 liraya 3000 lira kazanmak için bu benim gözümde aç gözlülükten başka birşey değil bu olayları topladığımızda derin düşünecek olursak bizim insanlarımızın çoğu maalesef ki fırsatçılık düşkünü buda bizi suistimal etme konusunda #1 numara yapıyor.