Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün bir bankacı da 15-20 dakika vaktimi aldı BES için.
Ekstra bir komisyon mu veriliyor BES kaydı yapanlara bilginiz var mı ?
Komisyon verildiğini düşünmüyorum. Ama satış hedefi verilmiş olabilir. Tam emin değilim tabiki. Kişisel fikrim.