Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkisi de güzelmiş gerçekten de tebrikler ama @Metbi; hocamın persobi scripti daha çok hoşuma gitti. Aklımda yokken bile kişisel sayfamı kurasım geldi
İkisi de çok iyi hocam. Ama dediğim gibi o ücretlere çıkmam zor alan kişiler eminim ki memnunlardır