İkisi de güzelmiş gerçekten de tebrikler

ama
@Metbi; hocamın persobi scripti daha çok hoşuma gitti. Aklımda yokken bile kişisel sayfamı kurasım geldi
İkisi de çok iyi hocam. Ama dediğim gibi o ücretlere çıkmam zor

alan kişiler eminim ki memnunlardır