alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en güçlü olan 4o olan doğrumudur onu mu kullanıyım yani
Hayır, ben önermiyorum. Claude 3.7 tavsiye ederim, en verimli çalışan o diyebilirim