sanırım en son 2009'da web tasarım yarışması yapıp yüzlerce kişiyi kandıran ve herkesten -trade yiyen arkadaş bu kadar linçlenmiştir, yorumlar çok korkunç

kendisini tanımıyorum fakat bu tarz konularda bilgi almak için şikayetinize bakan moderatörün yazdığı gibi eğer 5 mayısta iadenizi alamadıysanız şikayet konusunu veya moderatörün mesajını raporladığınızda gereken yapılıyor.

iadenizi kendisi eninde sonunda yapmalı, o hesabın 10 bin lira için sınırsız banlı bırakılacağını düşünmüyorum, paramı asla alamam hissi yaşamayın yani boş yere.