iNKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanayide çok fazla kaçak pakistanlı var. Savaştan sonra inan ki daha fazlası gelir.
Bu çok büyük bir problem ancak suç Pakistanlıların değil, onların gelişi güzel sınırdan içeri girmesine müsaade edenlerin. Olurda bu savaş şiddetlenir ve Pakistan kaybederse işte o zaman ülkemizde Pakistanlı enflasyonu oluşur. Hem duygusal hem de milli menfaatimiz için Pakistan'ın bu savaştan zaferle çıkmasını gönülden destekliyorum.