Bakın bir insan sinirlendiğinde direkt olarak ağır şeyler söylemeye yöneliyorsa, yapıcı olmaktan çok yıkıcı oluyorsa ve her böylesi durumda direkt yapamam edemem diyorsa, siz bu sorunu geciştirerek veya hediyeler almakla kesinlikle çözemezsiniz. Bu yarın öbür gün daha ciddi sorunlar yaratır, evlilik işin içine girince daha da çıkılmaz haller yaratır. Yol henüz yakın...
Bir şeyi iki defadan fazla dile getiriyorsanız, sürekli aynı açıklamaları yapma gereksinimi duyuyorsanız, bu açıklamaları yaparken sadece kelimelerin yerini değiştiriyorsanız ve artık bu bıkkınlık düzeyine gelmeye başlıyorsa aklınızı kullanın.
"Aslında iyi insan ya" demekle bu sorunları görmezlikten gelmeyin. İnsan her şey yolunda giderkenki tavırlarıyla tanınmaz.
Bu basbaya toksik bir ilişki.