Hocam seçim yapmanız kolay değil elbette ki lakin ileride düzelir diye çıktığın yolda hiçbirşey düzelmiyor. Yıllar geçer 7-14 gün arasıdna stabil bir kıskançlık yüzünden dövüşürsünüz. Kendisine ailen kadar ilgi göstermediğini yalnız başına evlilik yaptığını suçun yokken tarafsız dururken dahi kendi tarafında durmadğınla suçlayacaktır ki görünen köy kılavuz istemez. Açıkcası yukarıda ki arkadaş tecrübeyi güzel anlattı çocuk olunca onun verdiği güçle daha saldırganlaşıyorlar. Maalesefbu durum hiç çözüme kavuşmuyor. Ömür boyu dövüşeceksiniz tüm dövüşmelerde aha değiştik dersin 10 gün geçer yeni bir harp başlar. Kıskançlık ve Haset harp savaşının ortasında kalırsın. Genel kızların sorunu bu. Yeni birini bulursun oda aynı olma ihtimali %90 arayacaksan %10 bulacaksın oda aşırı zor. Daha yolun başında kimseyi evde istemiyorum demeler başlıyor. Genelde gerçek yüzlerini evlendikten sonra çıkartıyorlar. Çünkü evlendim ben elimde dönderirim diye düşünüyor istediğini yapamazsada sinir krizleri vs. Bu hayatı istiyorsanız evlenin Bu hayatı istemiyorsanız Bu savaşlara hazırlıklı olun evlilikten sonra önünü alamıyorsun. Tavsiyem ne olursa olsun aileni hayatından asla silme. Anne babanın kıymeti ve değeri asla paha biçilemez. Böyle evliliklerle ailesini karşısına almış yaşlanıp vefat eden ailesinin mezzarında pişmanlıklarla ağlayan göz yaşları dünyada ki en büyük pişmanlıktır Rabbim korusun. Allah hidayet versin böyle ve böylelerine. Aile kutsaldır en büyük meseledir. Cübbelenin videosu vardı eşiniz annenizle görüşmenizi istemiyorsa o yatağı ayırın diyor anneden daha değerlisi yoktur gibi videosu var. Gerçekten seven insan senin aileni ailesi bilir lakin göstermelik hepsi Kendis ailelerine krallar sofrası kuarken senin ailenle yediğin yemekten dökülen tek lokmayı gözüne sokar. Amacı ve gayesi mutlu ve huzurlu olmak değil genetiklerinde tartışma dövüşe ve huzursuzluğa karşı bir empatileri var buda yüksek dolumla bir psikolojik boşalma oluyor kavgadan sonra bir süre rahatlama gibi o süre zarfında ne şeref kalır ne haysiiyet. Ne kadar zor bir hayat yaşarsan yaşa o boşanma dairesine gitmek evlendikten sonra gerçekten zor.