barracuda888 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam şu an yatırım yapmazdım hocam. Ai fırtınasının ortasındayız hangi alanlar patlayacak hangi nişler çıkacak bir geri çekilip izleme zamanı olduğunu düşünüyorum başarılar
Hocam haklısınız otur otur düşün yaparak kafayı yemek üzereyim 😂