Konu
Inter-Barcelona Noluyor böyle!
06-05-2025, 23:59:54
#1
Ag0ny
Böyle maç yok,nefes nefese Muhteşem Bi maç oluyor. Ben aşırı keyifle izliyorum sizce uzatmalarda kim alır? UCL bu sene paris te bence