Haklısınız hocam affınıza sığınıyorum ama burayıda birazcık ölücüler basmış yoksa kimseyi rencide etmek istemezdim, bot için istediğim fiyat 250$
Hayırlı satışlar dilerim hocam. Bu arada bence makul bir fiyat. İnternette daha önce aratmıştım çok da yüksek fiyatlara satmak isteyenler de oluyor.