Bozum bölümünde ki güvenlik bence az bile ufacık bir dolandırma veya calınti hesap olayında vs kac yıl mahkemelerle ugrasiyorsunuz
Anlamadığın bir durum var. Şuan sadece bozumcularda alım yapanlar kaldı. Alımcilar var. Satıcı yok ama alıcı var.
Ben profilime güvenerek satış yapamayacakmiyim ihtiyacım olduğu durumlarda?
Bunun için neden kurumsal üyelik alayım?