Bu konuda benimde hoşuma gitmeyen taraflar var. Sonuçta güven meselesiyle yeni açılan konulardan istenmesi normal ancak eski konuları olanlardan bile kurumsal plus istenmesi biraz işin suyunu çıkarıyor. Zaten çok bir kazancı olmayan bu bozumun kurumsal plus alınması ihtimali öldürüyor bu da iş yapılmaz hale sokuyor.