Kusura bakmayın ama ona bu tutumu birazda siz sağlamış oluyorsunuz.Ailenize ve size karşı saygılı olası gerektiğini başta belirmeniz lazım herşey karşılıklı ne ekersen onu biçersin bu hatta baştan bu şekide ailenize karşı ön yargılıysa daha ileriki dönemde daha sıkıntılı bir hal alır bu durum bunu sizin izah etmeniz lazım nişanlınıza 3 şahısları aranıza almanız durumu zorlaştırır sadece
Gerçekten bu konu da çok haklısınız. Kaybederim ederim üzülmesin diye diye şuan üzülen benim. Hep dedim ki yanımda olsun hersey çok kolay telefonda vs zor oluyor bazen. Gerçekten de yanımdayken telefonda verdiği tepkileri veremiyor. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Çıkmazdayım. Bu kadar aileler felan tanıştı. Sevgi anlamında çok seviyorum çok istiyorum. İyiyken de çok iyi ama bu bazı saçma sebepleri büyütmesi beni çok tedirgin ediyor artık.