Kusura bakmayın ama ona bu tutumu birazda siz sağlamış oluyorsunuz.Ailenize ve size karşı saygılı olması gerektiğini başta belirmeniz lazım herşey karşılıklı ne ekersen onu biçersin bu hatta baştan bu şekide ailenize karşı ön yargılıysa daha ileriki dönemde daha sıkıntılı bir hal alır bu durum, bunu sizin izah etmeniz lazım nişanlınıza 3. şahısları aranıza almanız durumu zorlaştırır sadece