[QUOTE=Eymen58;1089188415][COLOR=initial]
Srylius[/COLOR adlı üyeden alıntı:



Gerçekten ben onun ailesi için öyle düşünüyorum. O niye böyle yapıyor anlıyamiyorum



Çok haklısınız valla napicam bilmiyorum. Onunla cozemryecegim belli de büyük birinin bu işi çözmesi gerektiğine inanıyorum
Büyük bir kişi çözsede ilerleyen zamanda yine bu durum olacak, iyi düşünmenizi öneririm. Evlilik ciddi bir konu ileri görüşlü olmak lazım.