[COLOR=initial][QUOTE=Srylius[/COLOR]

Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ailenizin bir ihtiyacı olduğun da tabi ki koşacaksınız elinizden geldiğince kendi ailenizi ihmal etmeden oturup sakince konuşulup çözülmesi gereken bir mesele ileride problem olur değişmez bu düşünce.
Gerçekten ben onun ailesi için öyle düşünüyorum. O niye böyle yapıyor anlıyamiyorum

PrimeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı geceler,
İlerde çok büyük zorluklara yol açacak ailen seni çağıracak eşin gelmek istemeyecek, onlar size gelmek isteyecek eşin istemeyecek iyi düşünmeni öneririm. İlerleyen zamanlarda dönüşü olmaz.
Çok haklısınız valla napicam bilmiyorum. Onunla cozemryecegim belli de büyük birinin bu işi çözmesi gerektiğine inanıyorum