ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer eksik veya yanlış anlatmıyorsan,
iyi olmuş nişanlın problemli.Böyle biriyle sağlıklı ilişki yürütemezsin.

Evlendiğinizde yarı yolda bıraksaydı daha kötü olurdu.Nişanlıyken gerçek yüzünü görmen iyi olmuş.Muhtemelen daha öncede sürekli tartışıyordunuz saçmasapan şeylerden dolayı.

Önünde iki seçenek var.Ya kaçıp kurtarıcan kendini ya da kızı tedavi olmaya ikna edeceksin.Ben realistim başkası gibi boş teselli vermem beni yanlış anlama...
Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aranızdaki sorunu annesiyle veya bir başkası ile çözmeye çalışmayın ek olarak ailenizi de hayat arkadaşınızdan öne koymayın tavsiyedir sizin tek aileniz çocuklarınız ve eşiniz ile kuracağınız yuvanız.
YouTubers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızlarda KRONİK sorun bu
Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten çok seviyorum iyiyken çok iyiyiz çok mutluyuz ama saçma sebepler yüzünden bir anda çok kötü olabiliyoruz.

Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samimi olmadıkça kimsenin ailevi meselelerine yorum yapmayı çok sevmem ama böyle bir düşünce sağlıklı olamaz maalesef. Bunu konuşarak çözmenizi tavsiye ediyorum. Evlenince, evlat olmaktan çıkmıyorsunuz, tabii ki ailenizin bir ihtiyacı olduğunda bir evlat olarak yardıma koşmak en doğal hakkınız ve sorumluluğunuz.
Öyle gerçekten diyorum ya sinirliyken gözü dönüyor sonra da diyor ki sinirlendirme dedim ki bende de sinir var ama senin gibi yapmıyorum. Şimdi de engellemiş işte annesine gerçekten bunları desem beni haklı bulacağından eminim babası da aynı şekilde ama karıştırmak da istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum. Aileme de soyluyemiyorum sebepten dolayı anlatamıyorum. Gerçekten 3 gündür içime ata ata ne yapacağımı şaşırdım