İyi akşamlar. Bilgisayarım açılışta direkt bios'a giriyor. ESC + Enter yaptığımda mevcut oturumum açılıyor. Bu hata ne anlatmak istiyor? Çözümü nedir? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Format atmayı denedim ama format sırasında bilgisayar yeniden başlatıldığı için yine bu menüye atıyor. Muhtemelen bu hata kaynaklı formatı tamamlayamıyor. Nasıl bir yol izlemem gerekir?
boot ayarından first boot ayarını hdd alınız f10 a basıp kaydediniz sorun giderilmiş olması gerekecektir