Giden gittiği topluma adapte olamıyorki. TR DE kıyaslaması yapıyor. Yok markete bu bilmem kaç para. Kardeşim ne güzel gitmişsin git oraya adapte olmaya çalışsana. Burada halk zaten bitmiş herşeyin yoksunluğunu yaşıyoruz. Almanyaya adapte olamayışının ordaki mutsuzluğunun telafisi olarak tr'de kalanlara ben almanyaya geldim diyerek kendimi avutuyorsun ne yapıyorsun?