Kanka maalesef kurtulsak herşey yoluna girecek. Aylar oldu çalışalı düşen borç neredeyse yok gibi şeytanca bişey
Kral valla ya, ailenden falan borç isteyebilirsin, geri ödersin. Bu banka işlerine güven olmaz. Kimse kimseye bedava borç vermez al kullan diye.