%5 komisyonla yardımcı olabilirim.
Döner parası komsion alırım
Konu açmak yasak diyor orda yorum yazmak değil .
Konu sahibi ihlal işliyorsa report tuşu diye bir şey var sağ üstte.
İstediğim konuya istediğimi yazarım .Konu açmak yasak yorum yapmak değil.İnadına her konu açana teklif vereceğim .İhlal varsa moderatörler uyarır zaten.
Tabi ki verebilirsin neden sinirleniyorsun ki, kuralı hatırlattım sadece. Biz bu işi yapalım diye para verip kurumsal plus üyelik aldık, eğlence olsun diye değil. Sen istediğin yere teklifini ver