Exchange Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açmak yasak diyor orda yorum yazmak değil .
Konu sahibi ihlal işliyorsa report tuşu diye bir şey var sağ üstte.
İstediğim konuya istediğimi yazarım .Konu açmak yasak yorum yapmak değil.İnadına her konu açana teklif vereceğim .İhlal varsa moderatörler uyarır zaten.