em1rwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam adam aradı dedi uzman çavuşum dedi fiyatta anlaştık adam benden ruhsatın fotografını istedi tramer sorgulatcam dedi attım felan adam gidip bunu galericiye atmıs dügünüm var acil 300 binliraya satıyorum arabamı diye arabam 400 bine liandaydı
tanıdık galericiye atmıs allahtan adam beni aradı oyle kapattık olayı ben bunu 2023 de yaşadım
Şindi hocam eğerki tanıdık olmasaydı devamı nasıl olucaktı? Ben o kısmı anlayamadım nasıl bir dolandırıcılık diye.

parayı kendi ibanınamı alıcaktı yani?