Merhaba arkadaşlar dededen babaya, babadan oğula geçen bı tansiyon muhabbetimiz var bende yeni öğrendim ne yersem yiyeyim birazcık ağır tansiyonum çıkıyor mesela dün ayıptır söylemesi baya acıktım kocaman bir zurna Hatay usulü söyledim yedim yedikten yarım saat sonra kafam çatladı sağlı sollu enseye doğru vuran bir ağrı dünyam kaydı sade soda vb içiyorum her yemek sonrası en ufak ağır yemek yersem durum böyle oluyor siz nasıl baş ediyorsunuz bu sorunla..??