Emlakçı olması kuvvetle muhtemel, fotoğraf ve video çekmesine izin vermeyin eğer ilanınız varsa.
Fiyat söylemeniz bir şeyi değiştirmez. Fakat ciddi bir müşteri olmadığı kesin.
Hocam ilk aradığı zaman benden fotoğraf istemişti. Bende dedimki sahinindende var oradan bakın. Ama bişeyler dedi attım emlakçı olduğunu orda anlamıştım zaten. Ama tuhaf yanı numarasını internette aratıyorum birşey çıkmıyor ismini soyismini googlea yazıyorum birşey çıkmıyor.
Öncelikle Merhaba bu tür olaylarda siz eve misal veriyorum 1.500.000 istersiniz emlakçı olarak müşteriyi getiren kişi 1.600.000 TL der alıcıya aynı zamanda hem alıcıdan hem satıcıdan %2 komisyon alır bu tür olaylarda emlak belgesi isteyin daha iyi olur ve alıcıyla siz konuşun
Hocam bize emlakçı olduğunu söylemedi. Bizden komisyon alamazki. Bize deddiği arkadaşıma alıcam