Merhaba arkadaşlar bugün evimize bir kişi bakmaya gelicek. Kendi gelmiyecekmis başka biri bakmaya gelicekmiş. Ve babama demişki gelen kişiye fiyat söylemeyin. Acaba bu kişi emlakçımıdır? Yoksa dolandırıcımı? İçime hiç böyle durumlarda şüphe düşmez ama acayip şüphelendim.