aynen öyle hocam ya ben ya eşim direkt şüpheli durumdayız.
Daha önce aynı hikayeyi gene bu forumlardan birinde okumuştum onda hırsız eşinin kardeşi çıkmıştı.
Sizde sensörde var. Bildirim göndermemesi çok acayip. Yakın biri olsa siz evdeyken yapmış olsa dahi bildirim gelirdi.
Malesef oklar ilk olarak sizi sonrasında ise yakın çevreyi gösteriyor. Peşin hükümlü olup dönülemez hataların içine girmeyin ama bunların olabildiğinide aklınızdan çıkarmayın. Hiç kimse için 'asla' yapmaz demeyin, yapıyorlar binlerce örneği var.