Ofisiniz gayet güzel olmuş, hayırlı olsun. Ancak, benim gözüme takılan monitör ve hoparlör oldu, ofise hiç yakışmamış. Ofis tipi bir monitör ve soundbar tercih edilebilir.
Evet doğru, monitörü bende beğenmedim, set halinde aldığım için mecbur oldum monitörü değiştirmek istedim ama ellerinde 1 adet vardı bu monitör 180hz olduğu için aldım, yoksa doğru kırmızı asla olmadı