Fizyo66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkulacak bir durum değil. Aile hekimlerinin aylık yapmış oldukları rutin uygulamalar. Hyp dedikleri bir uygulama var burda aylık belli sayıda hastaları kontrole çağırıp kan alıp değerlendirme yapmak zorundalar. Yapmazlarsa sayı eksik kalırsa maaşları düşüyor.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam. İlk kez duyuyorum ve ilk kez arandım hayatım boyunca. Bizimkilerde haliyle telaşlanmışlar.