korkulacak bir durum değil. Aile hekimlerinin aylık yapmış oldukları rutin uygulamalar. Hyp dedikleri bir uygulama var burda aylık belli sayıda hastaları kontrole çağırıp kan alıp değerlendirme yapmak zorundalar. Yapmazlarsa sayı eksik kalırsa maaşları düşüyor.