Merhaba iyi akşamlar iyi forumlar bir sorum var daha önce r10 da gezinirken bir kaç kez ödeme aldığı müşterinin dolandırıcılık dosyalarının olmasından ötürü ifade mahkeme vs vs . uğraştıklarını anlatan satıcıları gördüm .biz forumda masum bir şekilde lisans yorum vb alışverişi yaparken bu tehlikeli ihtimalden kendimizi nasıl koruyabiliriz yada bu iddiaların aslı varmıdır ? bilgim olmadığı için değerli r10 kullanıcılarına danışmak istedim bilgisi olanlar fikrini esirgemezse çok sevinirim
Hocam dijital ortamda teslim ettiğin birşeyden hiçbir şey çıkmaz en kötü durum olarak ifade verirsin dijital ortamda teslim ettim dersin dosya kapanır