Merhaba iyi akşamlar iyi forumlar bir sorum var daha önce r10 da gezinirken bir kaç kez ödeme aldığı müşterinin dolandırıcılık dosyalarının olmasından ötürü ifade mahkeme vs vs . uğraştıklarını anlatan satıcıları gördüm .biz forumda masum bir şekilde lisans yorum vb alışverişi yaparken bu tehlikeli ihtimalden kendimizi nasıl koruyabiliriz yada bu iddiaların aslı varmıdır ? bilgim olmadığı için değerli r10 kullanıcılarına danışmak istedim bilgisi olanlar fikrini esirgemezse çok sevinirim