Bende 18 yaşındayım elektrikçiyim maalesef kalifiye eleman arıyor tüm firmalar çırak yetiştirme kafasında değiller. 8 aydır iş arıyorum kabul edenler bile daha sonrasında dönüş yapmıyor. Sonrada haberlere çıkıp çırak bulamıyoruz diye ağlıyorlar 😅