301 kalıcı olarak taşındı demek 301 yaparsan tekrar geri kaldırma
şu an 404 versin makaleleri girince düzelir.
Hatta bir redditte okumuştum 404 leri 404 olarak bırakın 301 vermeyin google olumsuz etkiyor gibi bir şeyler diyorlardı alakası yoksa 301 yapma kalsın Bence de öyle eğer gerçekten taşındıysa ozaman olabilir tabiki
Melih hocam bana bi yardımcı ol ne yapmam lazım şimdi