Merhaba arkadaşlar;
Sizlere bi kaç sorum olcak boş linklere 301 verdim makaleleri yeniden gircem ne yapmam gerek 301 yönlendirmeyi iptal etsem ne olur tüm sayfaları hata alırmıyım düşünceniz nedir bu konuda.