Alperenbaskan06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapıcak birşey yok insan bu yaşında ailesine yük olmak istemiyor 2 aydır boşta kaldım herşeyimi hallediyolar ama bu insanın zoruna gidiyor elbet bi yerden çıkar
çağdaş marketi dene derim emekli bile alıyor senide alabilir belki herhangi şubesine git yardımcı olurlar