pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 üstünde olmadan yasal olarak hiçbir yerde calisamazsiniz. (Mesem haric)
yapıcak birşey yok insan bu yaşında ailesine yük olmak istemiyor 2 aydır boşta kaldım herşeyimi hallediyolar ama bu insanın zoruna gidiyor elbet bi yerden çıkar