Alıcı keyfi olarak aldığı hizmeti almadım deyince de oturur bir bardak su içeriz artık
Teyit ispat ? Yeterlidir diye düşünüyorum
bence r10 ekibi bunu çok kez düşünmüştür haklı sebeplerden dolayı yapmamıştır
Sanırım bu tavsiye her ay dört beş kere yapılıyor. Ancak verilen cevap aynı olduğu için ben sizi yormadan yönetimin vereceği cevabı söyleyeyim.
"Bu tarz ödeme sistemini R10 yönetimi üstlenmek istemiyor. Bu tarz bir sistemin devasa bir risk olduğu için kullanıcılarının kendi aralarında güvenli bir çalışma sistemi kurması gerektiğine inanılıyor."
Her ay açılan o mistik konu
Bu sefer r10.net'in bu işlem için bir komisyon alması gerekecek. Bu komisyonu vergilendirmesi gerekecek. Sürekli bunu takip etmek için birisi olması gerekecek.
Sürekli kontrol edilebilir yapılmayacak bir işlem değil gibi sanki komisyon içinde kimse karşı gelmez diye düşünüyorum yük konusuna ve hukuki açısından tabi ki birşey diyilemez