Konu
R10da Ticaret İçin Auto Escrow Sistemi Önerisi
02-05-2025, 11:46:56
#6
tcaliacarr
Her ay açılan o mistik konu
Bu sefer r10.net'in bu işlem için bir komisyon alması gerekecek. Bu komisyonu vergilendirmesi gerekecek. Sürekli bunu takip etmek için birisi olması gerekecek.