Sanırım bu tavsiye her ay dört beş kere yapılıyor. Ancak verilen cevap aynı olduğu için ben sizi yormadan yönetimin vereceği cevabı söyleyeyim.

"Bu tarz ödeme sistemini R10 yönetimi üstlenmek istemiyor. Bu tarz bir sistemin devasa bir risk olduğu için kullanıcılarının kendi aralarında güvenli bir çalışma sistemi kurması gerektiğine inanılıyor."